سرگرمی

"When she crazy over the D Season 1" Comedy series

Written/Directed/Edited
@NellyVidz
Featuring
@efrangeliz
Cinematography
@Jalen Jet Turner
Cinematography for finale
west_webb
Produced by
@Black Eagle Entertainment
My Instagram
_cornell__
For business
Blackeaglemgmt@gmail.com

نظر 

  1. NellyVidz

    NellyVidz

    پیش ماه

    Y’all want a season 2 to see what happens? 👀. Don’t forget to like and subscribe 💪🏽

    • Angel rodriguez Trump 2024

      Angel rodriguez Trump 2024

      پیش 2 ساعت

      Yes

    • Glute WillCarry

      Glute WillCarry

      پیش 3 روز

      Yessir

    • Tone Of Tones

      Tone Of Tones

      پیش 4 روز

      We need a season 2 immediately

    • Shamaurie Williams

      Shamaurie Williams

      پیش 5 روز

      Bruh this shit touch base so hard u earned my subscription 🤣🤣🤣💯👌🏿

    • VebZZ

      VebZZ

      پیش 7 روز

      @Dakidd 😌💗🥰🥺j𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝑱𝒆𝒔𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒔, 𝑱𝒐𝒉𝒏 3:16🥺🥰💗😌

  2. NH 6a6y LegkaSy

    NH 6a6y LegkaSy

    پیش 20 دقیقه

    Dis was so me amd my ex

  3. Elijah Randall

    Elijah Randall

    پیش ساعت

    She got the cry on part 5 every Time she cry she Straight uncry

  4. ZTS GAMING

    ZTS GAMING

    پیش 5 ساعت

    Am i the only one who saw the white folk in the back see the car move up and down

  5. Jeremy pelchier

    Jeremy pelchier

    پیش 8 ساعت

    I had a so call woman like her once, got damn crazy 🤪

  6. Hollowking Q

    Hollowking Q

    پیش 11 ساعت

    She acting like he took her v-card

  7. Raiden The Mortal

    Raiden The Mortal

    پیش 13 ساعت

    Bruhhh wtffff this how women act over D 🤣🤣🤣🤣

  8. Antonio Beneby

    Antonio Beneby

    پیش 20 ساعت

    This funny and serious... This how women is distract men from getting work done.

  9. Yeah Son 81

    Yeah Son 81

    پیش 23 ساعت

    Great recommendation. Had to drop a sub.

  10. Ricky Coleman

    Ricky Coleman

    پیش روز

    🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅

  11. Tyree Carson

    Tyree Carson

    پیش روز

    This whole d series is fire real talk.yall both got this off we need more of this....👍👍👍nelly

  12. tyr

    tyr

    پیش روز

    The soundtrack to this masterpiece of a IRmys video could be this song: Saint Lo - Crazy : irmys.info/more/rHp7bWl9b6x9nI4/fy-lm-h-y.html

  13. Nyheim Jackson

    Nyheim Jackson

    پیش روز

    Efrangeliz is definitely a great actress! I hope she gets a movie deal with one of you guys! She has the whole Sex addict scene down! Gotta watch out for those short crazy girls with attitude! She said I'll get rid of it if we go again! Lmfao he said all Dominicans are cheaters too! He is crazy to think she going to let it go if she get it "one more time"! 🤣🤣🤣🤣 Holy fuck is that a hospital release form!? Lmfao

  14. itsme jack

    itsme jack

    پیش 2 روز

    This shit funny as hell. I didn’t even realize it until now while I’m watching this but my ex was straight up exactly like this.

  15. itsme jack

    itsme jack

    پیش 2 روز

    The ending of episode 2 so fuckin true and then “I dun told my mamma... the thought she was gon be a gramma”

  16. upon forlifepint.

    upon forlifepint.

    پیش 2 روز

    This is real Them be Crazy :/

  17. Matthew Edwards

    Matthew Edwards

    پیش 2 روز

    juhan is funnier he deserves more respect

  18. terrance1046

    terrance1046

    پیش 3 روز

    Yo your the best at this shit.. 😂

  19. D B

    D B

    پیش 3 روز

    Hadj be having some cuties

  20. RockCity FPV

    RockCity FPV

    پیش 3 روز

    Every one had this one Girl that needed the D only from u

  21. Ashleyyy Marieee

    Ashleyyy Marieee

    پیش 3 روز

    😲🥲😭😂🙄

  22. David Henderson

    David Henderson

    پیش 3 روز

    Them girls wit them Honda’s be freaks

  23. Scarlett-walker

    Scarlett-walker

    پیش 3 روز

    LMAO too funny

  24. Crisco Beats

    Crisco Beats

    پیش 3 روز

    "The Damage is Done" 😭

  25. Qdog242

    Qdog242

    پیش 3 روز

    True definition of nympho😂😂

  26. Adriangates Yt

    Adriangates Yt

    پیش 4 روز

    I can’t believe I watched this as a movie

  27. Dymitry Pougoum

    Dymitry Pougoum

    پیش 4 روز

    She a feen 😂

  28. Amirah Lampkin

    Amirah Lampkin

    پیش 4 روز

    I want to see how this video goes.

  29. Yuri

    Yuri

    پیش 4 روز

    i wish i met someone like that, im still a virgin though so that might change in the future

  30. Coach Oghost

    Coach Oghost

    پیش 4 روز

    This is funny as hell 🤣 but she’s playing that role a little too good. Question is, is she really like that in real life? 😂😂😂

  31. SERIES RECOMMENDATIONS

    SERIES RECOMMENDATIONS

    پیش 4 روز

    irmys.info/block/6J8FiHrnuyWCwgTpX7fGmQ.html SERIES RECOMMENDATIONS

  32. Tony Young

    Tony Young

    پیش 4 روز

    Yo Efran plays those crazy too good ....funny series

  33. DEE Antonio

    DEE Antonio

    پیش 5 روز

    This may not have any similarities to this but; this reminds me of as a kid, back in the day, when your friend had the newest video game, you couldn't afford it; so you only played this game if you went over friend's house you be fiending to play it lol

  34. EXZILE Aztecz

    EXZILE Aztecz

    پیش 5 روز

    When he said “you not supposed to be so good!!!!” 🤣🤣🤣

  35. fidy fidy

    fidy fidy

    پیش 5 روز

    🧭🛸💜♠️🤣

  36. Mister E.

    Mister E.

    پیش 5 روز

    “you know supposed to be this good. you not s’posed to be dis good.” 😭

  37. Mister E.

    Mister E.

    پیش 5 روز

    it really be like that, they turn into brats and go crazy. i literally withhold now just to make sure not to turn ‘em, it’s too much. lol.

  38. Kezzy Tech

    Kezzy Tech

    پیش 5 روز

    Yo she funny lowkey😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  39. BMELL Tv

    BMELL Tv

    پیش 5 روز

    23:30 them sounds are a lil bit TOO realistic ma boi😂😂😂😂

  40. BMELL Tv

    BMELL Tv

    پیش 5 روز

    When she said her grandma gave her the scarf before she passed. I would’ve said “ Oh Tf well” *hangs up*

  41. Bryan Alcantara

    Bryan Alcantara

    پیش 5 روز

    Damn Efran is bad.

  42. Bigg Joe

    Bigg Joe

    پیش 5 روز

    So we hitting folks in the head with Toy hammers, that's what we doing now? 😂😴

  43. Shana BBB Winsley

    Shana BBB Winsley

    پیش 5 روز

    Allllllll has not received 😢 😕 😔 😐 😞 😑 😢 😕 in

  44. Rico Eubanks

    Rico Eubanks

    پیش 6 روز

    She bad asf

  45. Shedly Fanfan

    Shedly Fanfan

    پیش 6 روز

    That D turned her to a dam crackhead

  46. Terrence Milton

    Terrence Milton

    پیش 6 روز

    😂😂😂😂 It be like that. 😂😂😂😂

  47. Terrence Milton

    Terrence Milton

    پیش 6 روز

    😂😂😂😂

  48. Terrence Milton

    Terrence Milton

    پیش 6 روز

    Now imagine if you never even hit it. Her acting like that. We haven’t even smashed and she acting up.

  49. Bradley Lovehart

    Bradley Lovehart

    پیش 6 روز

    Never found a more relatable video

  50. Loomi

    Loomi

    پیش 7 روز

    I’m the 600,000th view 😀

  51. Enyx35

    Enyx35

    پیش 7 روز

    Yo this whole series is ill 🔥🔥🔥. I dig this man. And the ending!? Eeeeeeyyyyy 🔥🔥🔥🔥. Real talk I wouldn’t mind payin for a movie or somethin with similar content. 🤔 maybe at one point I could get a team to bring my own scripts into play... 😅 but that requires genuine partners/friends who share the same lane... or shadow clone jutsu 🤷🏾‍♂️

  52. VebZZ

    VebZZ

    پیش 7 روز

    😌💗🥰🥺j𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝑱𝒆𝒔𝒖𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒊𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒔, 𝑱𝒐𝒉𝒏 3:16🥺🥰💗😌

  53. I am Moses

    I am Moses

    پیش 7 روز

    These type of women are crazy. I have been down this road. Remember don’t let them know where you stay.

  54. Dj Stadler

    Dj Stadler

    پیش 7 روز

    Rents due ill pay ya rent

  55. Blue Indigo

    Blue Indigo

    پیش 7 روز

    Do women like this really exist anywhere? 😂

  56. Domali Allen

    Domali Allen

    پیش 7 روز

    Naaa bloopers be having me rolling

  57. Gedeon Conde

    Gedeon Conde

    پیش 7 روز

    Cornell runin fast dang 😭🤣

  58. LCDeen

    LCDeen

    پیش 8 روز

    Efran looking like YNW Melly on the thumbnail

  59. Michael Curry

    Michael Curry

    پیش 8 روز

    she crazy

  60. Salem Igoni

    Salem Igoni

    پیش 8 روز

    1 2 3 4 20 😂😂😂

  61. josh da simp

    josh da simp

    پیش 8 روز

    Why she remind me of moana

  62. Paul Teye

    Paul Teye

    پیش 8 روز

    Lol 10:40 “y’all Dominican y’all cheaters” that got it 🤣🤣

  63. brian morgan

    brian morgan

    پیش 8 روز

    I wish I had an woman like this no cap

    • Agyei Melchizedek

      Agyei Melchizedek

      پیش 2 روز

      You have no idea the kind of trauma you are gonna face😁. It's a sweet thing tho... But it's a damn serious thing man, you will always be haunted.

  64. D J

    D J

    پیش 9 روز

    10:02 🤣🤣bruh star crying

  65. D J

    D J

    پیش 9 روز

    9:48 🤣🤣lol

  66. Loop Hole

    Loop Hole

    پیش 9 روز

    😂😂😂 If he can’t satisfy her, he can’t be that good. He should be wearing her out and putting her to sleep. After a round with me should be dehydrated and look disheveled. I’d have her like the Big Jah Blew Chew skit.

  67. Herbalife

    Herbalife

    پیش 9 روز

    Yo shawty mad cute tho

  68. Ben Delgado

    Ben Delgado

    پیش 9 روز

    I'm glad I can say I had a chic like that. Constantly calling like wuts good?

  69. Nhlanhla Ntabanyana

    Nhlanhla Ntabanyana

    پیش 9 روز

    It's all fun and games til she jumps you 😅

  70. Nhlanhla Ntabanyana

    Nhlanhla Ntabanyana

    پیش 9 روز

    And that's why u don't put ur D in crazy lol😂

  71. Nhlanhla Ntabanyana

    Nhlanhla Ntabanyana

    پیش 9 روز

    Run Cornell Run! 😂

  72. noor rahik

    noor rahik

    پیش 9 روز

    This is called the ho phase. they'll use you and decide to leave one day

  73. JM

    JM

    پیش 9 روز

    Ngl, Cornell can freestyle 😂💯🔥

  74. Genesis Matthews

    Genesis Matthews

    پیش 9 روز

    Just the tip 😂😂😂 I'll pay your rent dude like come on 😂😂

  75. Genesis Matthews

    Genesis Matthews

    پیش 9 روز

    Why at first sight I thought he was ludacris

  76. Christian Joel

    Christian Joel

    پیش 9 روز

    26:05 dayum this nigga can ruuun😳

  77. lorence j

    lorence j

    پیش 9 روز

    Hilarious my guy and the bloopers too lol

  78. Nhlanhla Ntabanyana

    Nhlanhla Ntabanyana

    پیش 9 روز

    "It Take Some Finesse🎶"

  79. Marvell Krypton

    Marvell Krypton

    پیش 9 روز

    @27:07 Sexiest "oops" I've ever seen

  80. Realrebellious

    Realrebellious

    پیش 9 روز

    😂😂😂

  81. gang dudah

    gang dudah

    پیش 10 روز

    scope gang stand tall

  82. Self love Heals

    Self love Heals

    پیش 10 روز

    It be like that 😂

  83. Mykool

    Mykool

    پیش 10 روز

    She’s a keeper FUTB

  84. ZAYDOLLAZ302

    ZAYDOLLAZ302

    پیش 10 روز

    That shit gets annoying after a while tho. It really be messing up moves and plans when you literally are getting bombarded for sex all the time. Cant even go to the liquor store without an issue. lol fun times tho, bad times too.

  85. HYPEDIDIT

    HYPEDIDIT

    پیش 10 روز

    2:07 , she really head butted him like she was crazy af 😂😂😂

  86. Clowns

    Clowns

    پیش 10 روز

    12:10 :)

  87. 3wayda_menace

    3wayda_menace

    پیش 10 روز

    Where yo Netflix show at🤣🤣🤣😭😭

  88. Azariah Sky light

    Azariah Sky light

    پیش 10 روز

    can we talk about Nelly’s dream 🖐😩🤚

  89. Red

    Red

    پیش 10 روز

    Not gonna lie that was a high key good 30 minutes,that shit slapped

  90. Octavious Pittman

    Octavious Pittman

    پیش 10 روز

    18:13 their was a guy in back when he seen the car shake 😂😂

  91. Jim Roger

    Jim Roger

    پیش 11 روز

    🤣🤣🤣🤣

  92. Kevin George

    Kevin George

    پیش 11 روز

    She look like money yaya a lil bit

  93. Sire Terry

    Sire Terry

    پیش 11 روز

    ser egdey

  94. Shorter God3427

    Shorter God3427

    پیش 11 روز

    She acting like it’s crack😂

  95. Daelyn Washington

    Daelyn Washington

    پیش 11 روز

    😂😂😂😂

  96. Treyvon Jenkins

    Treyvon Jenkins

    پیش 11 روز

    Shit would’ve been super hilarious if she had black forces on when she was in the alley😂

  97. Alexander Espinal

    Alexander Espinal

    پیش 11 روز

    When’s the Netflix special coming @NellyVidz

  98. just another dude

    just another dude

    پیش 11 روز

    she fine tho 👀

  99. Mind Yours

    Mind Yours

    پیش 11 روز

    She smart she emptying his tank so he won’t be full for anyone else lol

  100. andre hamilton

    andre hamilton

    پیش 11 روز

    One of my good dreams turn out to be a nightmare😅😂😂😂

بعد